lördag 21 september 2013

50-års fest!

Ikväll har jag varit på 50-årsfest! Det var hur mycket folk som helst och jag kände bara en av alla som var där (förutom Mats som fyllde och hans familj) det var väldigt trevligt men nu är jag helt slut!

Så synd att inte min kamera tar upp varken färger eller glitter så bra, för jag blev verkligen nöjd med min sminkning i dag! Det är iallafall väldigt väldigt guldigt på ögonlocket och utsuddat med bruna nyanser. jag har även glitter längst in i ögonvrån, men det fick inte kameran med tyvärr! Lösögonfransar fick det bli dagen till ära!





Och såhär såg jag ut, med massa lockar i håret. Jag har perioder då jag lockar mitt hår hela tiden och tycker att det är jättefint, och ibland, eller rättare sagt oftast kör jag på plattat hår. gillar att ha lockar till fest, det passade också till min outfit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BuzzadorBLOG