fredag 13 september 2013

New in - MUA

Jag lyser med min frånvaro, men jag har jobbat ganska mycket de senaste dagarna så orken har inte funnits till!

För några veckor sedan gjorde jag ytterligare en beställning från MUA. Jag blev helt förälskad i det lilla jag beställde sist.
Denna palett heter Undressed och är en exakt kopia på Urban decay Naked palette! Jag är helt kär i denna palett så denna kommer bli välanvänd.

Nästa palett heter Undress me too och är en exakt kopia av Naked 2 paletten. Även denna har grymma pigment och kommer användas flitigt!

Ett lipbalm med fin rödrosa färg, återfuktar SUPER bra. Perfekt när man vill liva upp vardagen med lite färg samtidigt som den mjukgör och behandlar.

Köpte även en suddborste men ljuset var lite för dåligt för att den skulle bli rättvis i kameran. Men ni vet hur en suddborste ser ut, och den ska såklart testas i morgon ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BuzzadorBLOG