måndag 16 september 2013

Sjuk!

Hej hej!
En omgång förkylning har drabbat mig så därför har det inte varit så mycket aktivitet här. Men i morgon hade jag tänkt lägga upp en sminkning med en av mina nya paletter.

Tänkte berätta lite om min helg som har varit. Onsdag och torsdag var jag på Apoteket och jobbade lite. För er som har läst min blogg innan vet ni att jag har (har haft) ett samarbete med Apoteket här i Tranås.
Iallafall, Onsdag och torsdag spenderade jag i deras ''källare'' med att packa kassar med broschyrer och varuprover som skulle användas till Fredagen och Lördagen. Här har det nämligen varit en mässa i helgen där olika företag ställer ut och säljer sina produkter.

Jag jobbade på fredagen och stod mellan halv 12 och 6 på mässan i apotekets monter.
Vi sålde rosa bandet bland annat och jag tror att det blev 50 st sålda. Riktigt bra tycker jag! Det var väldigt kul och lärorikt och gärna något jag gör igen! På lördagen behövdes jag inte på mässan och det var nog tur eftersom jag totaldäckade på fredagskvällen och vaknade med en dunderförkylning!

Här är vår monter, gullig men proffsig på samma gång! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

BuzzadorBLOG